keje keje keje

ari nih pagi2 aku bangun. Papa aku kat rumah prepare brekkie utk dier. Papa aku mmg jenis breakfast awal, roti 2 keping sapu kaya haipeng, gore ng telur mata 2 biji tp makan telur putih ajer die and air milo satu mug. then baru aku siap2 mandi. Pagi nih Efi bangun awal. Smlm aku ngan Jaz try and error bagi pure honey before tido kat dier. MMg lena banget dier tido smlm. Xde merengek2 pun and bangun pagi tadi ceria siap volunteer nak mandi kat rumah. Senang keje aku x yah nak siap2 kan dier kat sekolah.

Hari nih office aku buat nasi lemak breakfast talk. Saja je nak bakar semangat we all sbb kami tgh project deployment. Yelah nak kerah kami kerja long hours bagai beli jiwa lah sikit kan. Layan jelah breakfast free tambah plak aku mmg tgh suke makan nasi lemak. Tp stock makan 5 sudu dah kenyang. Oklah kan.

NIh aku baru sudah spring cleaning. sbb dekat 3 bulan lps nih mmg on-off masuk office. Byk rete2 tak bernilai aku jumpa. Siap ader inai mekah 12 tiub. Camna aku buleh lupa nak bagi2 ari tuh. habis dah aku bagi kat kakak2 office aku. Tghari nih projek pack2 goodies utk bawak ke kedai tm point.

Project aku adalah utk new ordering system utk TM nationwide. Mmg taxing siot. Aku punye 1st kick off yg bulan 3 ari tuh yg aku gi taiping and KK flagship venue. Itu utk Corporate customers segment. Kali nih baru utk mass market. MMg lagi killer sbb kami facing customer depan mata sambil try system baru. Aku takut nih. Sitiawan flagship besar ader 5 counter. Mampus. KT pun flagship besar 5 kaunter. Lps raya kami akan start pusing sabah sarawak. Kalau aku kena gi kapit, mampus 3 kali tukar bot baru sampai. Tp aku dah sound boss aku preggie, harap2 bandar2 besar la. Kena KK buleh aku borong C&K. opss, takleh bazir duit, medela double pump adalah aku nyer motivation skrg. Hina kan.

Harapan boss tinggi utk kami yg kena gi deployment nih. Harap2 sume ok. System deployment nih very high risk tp kepuasan keje tuh aku suke. MMg aku sukalah buat project based ni. Aku plan nak amik Project Mgmt certificate from PMI senang nak melebarkan sayap. Tgklah itu cita2 angan2 aku. Standardlah poyo tuh kena ader kan.

Btw habislah kisah keje . Aku nak start pack goodies and ader lagvi 4 chapter e-learning aku x abis2 lagi. tension dan nagntuklah..

Wan, nih mmg utk MJ ajer. Sbb tuh aku syok membebel tuh. and terima kasih atas komen2 korang tadi. AKu malas nak reply. Hina kan.

3 Responses to “keje keje keje”

  1. wan Says:

    yayyy utk Mj sajorr.. bleh lebih meraban.. hehe..

    tak pela elin, keje lebih masa, lebih duit! igt kat situ buat masa sekarang..

  2. ummizz Says:

    abah aku pun jenis sarapan pagi2.. dolu2 dia complaint kat mak aku, kalau dia dok dengan aku, boleh kurus sebab breakfast lambat
    skrg ni, kalau dia mai rumah, aku kena la bangun pagi2.. asalkan ada roti dan quaker oat aje cukup

  3. mama ja Says:

    waaa sibuk nyer schedule ko elin… fuh!! kenangkan ko preggie tuh.. tapi takpe.. yakin boleh
    !!

Leave a Reply

