update dr sitiawan

aku dah dekat sitiawan. Smlm dah dry run. Maksud dry run nih kami kena test sume pc, user name password to make sure sume compatible and jalan. And ensure sume test run untuk few orders successful. Alhamdulillah ketua kedai tmpoint kat sini cool. Dari kami sampai, sampai end of the day dok sogok kami makan. kenyang satu hari, duit pun x abis sbb dok makan free ajer.

Pagi nih deployment day 1. so far ok sbb 1) takde new customers. kekekekek sume customer dtg nak buat payment. order pun yg tak cater by sistem ok.. apa2lah labu aku layan jelah. cool gak tpt nih sblh tm point nih the store 3-4 kali aku kuar masuk smlm. cari juice la jajan la..sbb tekak aku nih kejap nak air sejuk kejap nak air buah. hina benor..

Anak aku smlm the whole day ok aje papa die kata. tp smlm kul 11 jaz call aku. efi melalak2. adoi lemah jantung rasa nak balik KL tang tuh jugak. dok jerit2 nak mama nak mama, mehlah amik mama papa. sedih aku dgr. dier mmg manja melampau ngan aku skrg. pagi nih pun laki aku work from home lagi, x sampai hati nak antar efi gi nursery.

well itu aje citer pagi nih. aku nak gi jenguk customer baru dtg nih. stay kewl all mj’s.

3 Responses to “update dr sitiawan”

  1. ummizz Says:

    ooo efi gi nursery jugak ye, ingat dok keramat.
    apa yg best kat sitiawan?

  2. wan Says:

    sitiawan bkn yg ada jam tu ke? err sorry ja (org perak) aku tatau..

    sian efi rindu kat mama dia..

  3. maisarah Says:

    memang ler.. kalau dok jauh dengar anak nangis.. memang ikut lah nangis same..

    anak tak nangis pun mak buleh nangis.. inikan pule..

Leave a Reply

