update dr skudai

first of all tahniah Lyein and Azie..happy lah aku baca…

standardlah aku stock update seminggu sekali. Tak dan ok. Now aku dah dekat JB, to be exact Skudai. Tapi stay kat hotel in JB. Semangat bawak passport sbb tgk causeway link kat singapore depan hotel ajer. Hotel fully booked kat JB sbb gomen tgh buat PTK exam and ader seminar apa ntah dekat 1000pax participation. Aku dtg 2 org kami last2 amik suite, sbb dpt corporate rate jatuh RM150 ajer satu kepala. Layan duk suite kat Pan Pac, cam org kaya.

AKu sampai ptg smalam hujan lebat flight pun landing cam celaka, bergoyang2 takut aku. Seriau sume ader. Pening paler, travelling ni letih badan sungguh. Penat aku pack2 brg sume. Yg balik dr KT pun ader dlm bag lagi, angkut bag lain tukar2 masuk bag. Letih x hilang lagi.

Rasa mmg verangans ajelah nak ke kota singa. Kat opis sampai 530. Nak patah ke JB dr skudai nih 30minit lagi. by the time sampai dah dekat maghrib. Tak koser nyah! simpan jelah duit sbb next week aku kena turun kluang. Aku amik flight jugak sbb aku x koser nak duduk dlm train/bas atau keter dlm 4 jam perjalanan. So dah check rate dr Senai ke Kluang taxi RM100 for 45minutes. Mampus. Next week nk kena standby Rm200 utk taxi gi balik Kluang-JB. Claim aku x buat lagi nih. Camna nak buat claim kan, kena gi opis jugak suh boss sign kan? takpelah nak tak nak mmg kena buat cepat claim credit card dah mencanak2 dok byr hotel cash pun running low sbb dok lenjan cab kehulu hilir..mampus..

oklah geng.. nanti aku update lagi

6 Responses to “update dr skudai”

  1. mama ja Says:

    baca entry hang.. penat rasa aku plak. BTW take care ler.. ko tuh badan 2. Awal2 nie kena jaga elok2 weiii… Sian hang. dapat habuan duk PAN PAC bleh la rehatkan badan dan minda…

  2. hanis Says:

    syok wei dok suite kat pan pac. take care elin! sian hang

  3. matabulat Says:

    take care elin..ingat ko tgh berbadan dua tu…jgn lak over excitedkan diri mu ittew..shopping mopping tunggu dulu la…

  4. wan Says:

    aku baca pun semput dgn ektibiti elin.. spore si rafthah kan adoo..

  5. kaezrin Says:

    mamaja: mmg pening…itulah mmg semalam pun sbb first day dry run sampai kul 8mlm..balik hotel iron2 baju sume kul 11+ baru mandi letih banget

    hanis: itulah pengubat hati…

    yati: thx yati..akuy siap jumpa zaufi smlm kat sini..kekekek sbb dier turun dr KL nak tgk org nak check in full house hotel

    wan:rafthah dah migrate dr singapoire wang…

  6. - tety - Says:

    huhu seriau bab flight landing cam celaka… tp mmg pack giler xtvt mu… kalo aku pun harus semput…. apa2 pun take care!

Leave a Reply

