mabuk balik

aghh aku tension, start mabuk balik. Semalam dewa nyer mabuk seharian aku duk muntah. Open house kemana rumah kemana. Sib baik jaz mmg memahami. Dialah membasuh, menjemur and melipat kain. sapu sampah, mop lantai bagi efi makan breakfast bagai. Cuma dah pukul 3 tuh dier kejut gak aku bgn cakap dier dah siap bahan cuma nak suh aku tumis sayur and ayam. Aku gagahkan jugak dlm 20 minit siap jadilah lauk lunch and dinner jaz and efi. Aku cuma makan maggi 1/4 bungkus potong cili padi byk2 dlm tuh. Itu ajer aku lalu semalam.

Ampeh dot com.

Btw hanis, tahniah:))

One Response to “mabuk balik”

  1. - tety - Says:

    huhu seksa dgr…
    sib baik aku x de MS nih.
    tp aku skang ni suka makan yg berkuah + bihun/mee/koteaw jek.
    ada gak la lain die… kalo x lg x rasa mcm org peknen… huhuhu

    btw take care.

Leave a Reply

