1st Cheque


1st Cheque
Originally uploaded by Elin

dah sampai pun, its not a large sum of money, but hey, sapa nak kasik duit free???

so rajin-rajinlah click nuffnang ads tuh yer 🙂

2 Responses to “1st Cheque”

  1. emly2175 Says:

    elin, mcm mana nak dpt duit free tuh? boleh emailkan kat i pls!

  2. Anonymous Says:

    salam ziarah dari saya….
    saya juga ingin berkongsi bisnes ngan akak….saya juga ada bisnes yang ditunjukkan pada akak…..
    kalau akak tgk cek 1st month, saya rase akak mesti rase teruja nak menyertainya……RM4685.95. Byk x kak….saya rase byk kan….

    kalau akak nak tahu lebih lanjut lagi…..boleh YM saya riez_sagi82
    atau 013-3598414

Leave a Reply

