sugar plum!


from the eyes of Julie. Thanx babe! I love it so much!
Advertisements

8 Responses to “sugar plum!”

  1. Kopi Suam Says:

    tomei dan putih cam mama dia..gigit sikit boleh…kat lengan dia tu..geram

  2. Anonymous Says:

    kalau dah comel tu, gambar mcm mana pon tetap comel. Dah la tembam, putih pulak tu, melepak lepak putihnyaaaa …geram !

    -rini-

  3. Tyha Says:

    Cute….dah besar sikit ni nampak lain muka khazin,masa baru2 tu nampak cam EFI sikit.Nanti kita tunggu dia setahun…cemana pulak rupa wajahnya…apapon…memang cute..;)

  4. iamja Says:

    khazin mmg comel dan tembam. seketol je badan dia. masa jumpa kat rumah vik.. aku nak cakap banyak muka tok dia.

  5. Farra Says:

    comel!! kamera apa ni ek?

  6. emly2175 Says:

    geramnya tengok lengan Khazin!

  7. ummi Says:

    walopon rambut tak berapa ada, tetap hensem dan mengancam he he

  8. Anonymous Says:

    isk isk iskkk….
    geramnye nk cubit pipi dia.rugila haritu mase amik kek kat KT tak request nk jupe tecik nih 😉

    ~coffeeaddicts~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: